Monday, July 6, 2009

BapaK TerlampaU!!!

Seorang bapak memanggil anak gadisnya masuk ke dalam bilik. Dialog dia lebih kurang macam ni la...

Bapak : Bedah, mai sini sat. Bapak nak tunjuk sesuatu ni.

Bedah : Ya bapak, ada apa?

Bapak : Mai masuk dalam bilik pastu tolong tutup semua tirai tingkap.
Bedah : Apa???!!! (isk? bapak aku ni? lain macam jerr)

Bapak : Dengar tak bapak kata.....
Bedah : Ya bapak, Bedah dengar... cuma Bedah tak percaya apa yang bapak kata ni.

Bapak : Betulll. Bapak suruh hang masuk dalam bilik pastu tutup semua tingkap.

Bedah pun dalam ragu-ragu tu, dia ikut jugak la apa yang bapak dia suruh.
Sambil tu dok pikir gak laa... apa la bapak dia nak buat, dah la kat rumah.


Bapak : Okeh... mai duduk sebelah bapak. Heh? heh...

Bedah : Eh!!! bapak, Bedah kena keluar dari bilik ni. Sat lagi mak balik...abis aaaa.

Bapak : Tak payah risau... mai duduk sini cepat!!!! Jangan bagi bapak berkasar.

Bedah pun terpaksa la duduk jugak... hati dia takleh cakap laa...
berdebar giler ahhh. Dalam kepala dok terbayang jadi apa la nanti kat dia.


Bapak : Cantikkk!!! Yiihaaa. Astalavista bebeh. Okeh, mai masuk dalam selimut bapak plak.
Bedah : Apa???!!!
Bapak : Masuk la cepat!!! Dok cakap banyak pulak. Bapak ikat mulut tu karang aaa.

Bedah : Bapak...Bedah takut laaa. (nak nangis)

Bapak : Bedah, tengok ni


Bedah tak sanggup nak tengok... dia pejamkan mata.
Dia tahu, bapak dia dok buang tebiat. Bapak dia dah gila.
Kiranya, bapak dia tunjuk tu konon-konon nak intro dulu ler tu.
Tapi dalam hati, Bedah teringin gak la nak tengok. Dia pun bukak la mata sikit.


Bapak : Cantik tak jam G-Shock baru bapak ni. Dia ader cahaya bila gelap. Mahal nih!!! Dah, pegi keluar.


wuhuhu...besh3! =p

14 comments:

cidi_t said...

berbaur lucahhh!! (pandangan org ramai)

-aNis- said...

saya sokong cidit!!! :D

iLhAm_bEcKs said...

nak kmbng men kjar nik..
mke die cm nik..
wah!!
pmtun aku hebat!!

twin warriors88 said...

to cidit: otak ko ni memang.. tp terbukti ko normal.haha

to anis: u sokong cidit je? i cmne? haha

twin warriors88 said...

tangan ilham macam sotong,
ape ko cakap aku sokong.

hahaha. pdan muke ko pon kene.nak kenekan nik konon.. hehe

Kojack de Alloohaa said...

pagi2 jmpa org giler,
bpak bedah mmg power.

hahahaha

twin warriors88 said...

orang gile dapat ikan gelame,
ko pon same..

hahaha

cidi_t said...

ish3 arip... bile pkir pasal ko aku teros jd pesimis... hohohoho....

Kojack de Alloohaa said...

btoi2..cidit mmg ska mengemis..hahahah

twin warriors88 said...

to cidi: hek ele... nasibmu serupa sepertiku la...hehe

to kojek: kau dan cidi xdapat dipisahkan lagi..haha

-aNis- said...

xde2..arip,i sokong cidit aje ok..ngett3..
terer ah sume..berpantun tu..ilham paling terer.. :D

twin warriors88 said...

haha..yelatu anis..saje je xnak kuar madah pujangge..kang nanges ilham tu kalah.hehe

~wandie~ said...

cite ko klaka la;
mmg suspen ma...

ahaks..!!~

twin warriors88 said...

haha..ko mmg pkir bkan2 wandi..

Related Posts with Thumbnails