Saturday, May 23, 2009

AyaT TersiraT WanitA 2...

Ops... Wanita ni makhluk di atas muka bumi yang agak kompleks..tu sebab ayat2 diorang ade mkne tersirat... am i right? not Mr Right erk.. haha.. sekadar hiburan.
..

Hi5 Emoticon

1)Kalau pompuan kata : oklah wak,kita sembang lain kali yek.
Maknanya : dah le tu...maleh dah nak sembang ngan ko..boring!

2)Kalau pompuan kata : tak pe,saya tak kisah..
Maknanya : sape kata aku tak kisah?

3)Kalau pompuan kata : kita kawan aje lah ekk..saya memang suka kat awak tapi saya suka sebagai kawan je
Maknanya : aku memang tak nak kat ko..kalo cakap kang penyek plak muka tu..

4)Kalau pompuan kata : eh....u call ekk?i tak de receive call dari u pun...
Maknanya : memang no ko naik tapi saja aku malas nak jawap

5)Kalau pompuan kata : lain kali je la kita keluar,i bz la sekarang ni...nanti i free i call u ,kay?
Maknanya : aku tak nak keluar ngan ko,tak reti2 bahasa lagi ke?

6)Kalau pompuan kata : i sebenarnya tak la memilih sangat.
Maknanya :sape kata aku tak memilih....please. .kalo nak makan pun harap aku belanja,boleh blah la...

7)Kalau pompuan kata :i tak kisah penampilan u macamana pun
Maknanya : ya Rabbi!selekehnya pak we aku...

8)Kalau pompuan kata : lain kali kita keluar lagi ekk?i kena balik balik cepat la...ada hal...
Maknanya : inilah first and last aku keluar ngan ko...

9)Kalau pompuan kata :saya suka lelaki yg mcm ni...mcm tu..bla...bla. ..bla...
Maknanya : excuse me!ciri2 tu tak de kat ko..so..paham2 sendiri la

10)Kalau pompuan kata : u keje kat mana?as what?
Maknanya :kalo setakat keje ntah hapa2 tak payah le ngorat aku...

So, as a conclusion, pihak lelaki kene la tau trick2 pihak pompuan ni..hoho
Hi5 Emoticon
sekian...

Sumber dari blog koleksi artikel hangat

8 comments:

cidi_t said...

haha... mcm slalu kne je? tuh yg ko da ade skill2 tuh kn? muahahaha..

twin warriors88 said...

haha...sengal... senyap2 suda la... =p

ikinluvbear said...

haha...ade yg btol...ad yg x...

twin warriors88 said...

ala..mesti terase ni kan cik ikin...
kan3? hehe

sharamli said...

ati laki ni kena jga gk..kang kecik ati lari balik umah jmpa mak lak..hu3

twin warriors88 said...

yela...btol gak tu.. aishh..mesti btol ni klu ckap camtu..kan3? hehe

Anonymous said...

erm..some right n some wrong..
u have to learn more..ok

twin warriors88 said...

haha...i know some of it not true, just for fun...hehe

Related Posts with Thumbnails