Saturday, April 4, 2009

AyaT TersiraT WanitA

salam...ha..kali ni meh kite tengok ayat2 tersirat daripada wanita.. mungkin berguna untuk lelaki.. hoho... sekadar hiburan...jgan marah2 erk..hehe

Ain Hawani

Kalau perempuan tanya: Lawa ke budak pompuan tu?
Makna tersembunyi: Siapa yang paling lawa? I ke, budak pompuan tu?

Kalau perempuan tanya: You dah makan ke belum?
Makna tersembunyi: Jom pi makan. Lapar ni!

Kalau perempuan kata: Lawa-lawa la baju kat sini, yek.
Makna tersembunyi: Belikanlah untuk I.

Kalau perempuan kata: Rasa macam nak pening la.
Makna tersembunyi: Tolong picit kepala.

Kalau perempuan kata: Letihnya hari ni. Mana nak masak, basuh kain-baju lagi...
Makna tersembunyi: Kita makan kat luar jelah. Lepas tu, tolong basuh kain-baju sekali, yek.

Kalau perempuan kata: Kita lebih sesuai berkawan saja.
Makna tersembunyi: I tak nak kat you. Tak paham-paham ke?

Kalau perempuan kata: I suka berkawan dengan you. You baik, memahami bla bla bla...
Makna tersembunyi: Hish... I rasa macam minat sesangat kat you la... Rasa macam nak jadi awek you je.

Kalau perempuan tanya: You pernah tak teringatkan awek you yang dulu?
Makna tersembunyi: Kalau nak gaduh, kalau berani sangat, sebut la nama dia depan aku.

Kalau perempuan kata: I sanggup berkorban demi kebahagiaan you.
Makna tersembunyi: Amboi! Aku kena berkorban.Habih, hangpa dua ekoq gak yang seronok.

Kalau perempuan kata: I tak kisah kalau memang betul you nak kahwin lagi satu. Asalkan you berterus-terang dengan I, bersikap jujur dan berlaku adil.
Makna tersembunyi: Sapa kata aku tak kisah? Adil ke tak adil, aku tak kira! Langkah mayat aku dulu sebelum nak menikah lagi satu.

sekian..wassalam... (tiada kene mgena antare yg idup atau tiada lagi) =p

10 comments:

rasya said...

salam..
saya bukan belajar dkt uia la saudara..
saya rasa silap orang..
=)

twin warriors88 said...

err..bilakah masanya sy myatakan anda seorang pelajar uia? adakah dalam mimpi? hoho.. rasya? siapakah identiti 'beliau'? hehe.. tq 4 viewing

Kojack de Alloohaa said...

huuu....berdasarkan experienceku ini btoi la arip...!!!hahahhaha

twin warriors88 said...

tau xpe... klu diorg tu xngaku xtau la.hoho

utaiqah said...

cumei nye baby...geram2...

twin warriors88 said...

haha..tgok la adik sapew.. =D

singgit said...

nk bekenalan ngan ain hawani ble??

twin warriors88 said...

oo..nak kenal eyh.. bole2..tp..ade ke duet nak belikan pape? eskrem ke..jajan ke... duet pon singgit je kan...hehe

ikinluvbear said...

adik yg cumil...

twin warriors88 said...

tgok abang r...ahaha

Related Posts with Thumbnails